Tanım

>Oyun tasarımcısı kabiliyetimi somut olarak ispatlama yolunda, yazılım dışında diğer bütün yetkinliklerimi gösterebileceğimi düşündüğüm kişisel bir oyun projesi üzerinde çalışmaktayım.

>MMO, MOBA ve türevleri dışında hemen her oyun türüne yakın ve ilgiliyim.

>Listelediklerim dışında bugüne dek bir çok farklı tasarım araçları üzerinde deneyimlerim oldu. İhtiyaçlarım doğrultusunda bu araçlarda çeşitli çalışmalar ortaya koydum.

>2012-2013 yılları arasında ‘Unity3D ve Autodesk Maya ile Oyun Tasarımı ve Programlama Eğitimi’ adı altında 6 ay süren bir kursa katılma hakkı kazanıp, tamamladım. Ancak Unity, çeşitli sebeplerden dolayı kişisel projemde kullanmadığım bir motor oldu. Halihazırda yoluma Unreal Engine ile devam ediyorum.